Fredagsfrågor & mysdag


Fredagsfrågorna från elsamatilda

Vilken är den minst organiserade delen i ditt liv? Hemmet, då vi ska flytta snart. 
Vilken är det mest organiserade delen i ditt liv? Min almanacka, där står allt! 
Hur bra hanterar du rutiner som ändras? Ganska bra faktiskt. 
Vad gör du med oväntad oplanerad tid? Umgås med familjen. 
Hur strukturerad är du vanligtvis?
Inte bäst men inte sämst heller. Lite mittemellan kanske. 

Fredag & lediga! I dag finns ingen planering, inga måsten utan vi tar dagen som den kommer. 

Det kliar dock i fingrarna för att packa ännu mer i lägenheten, vet inte riktigt vad jag ska packa just nu. Allt ska ju ner men tror vår reklam som vi packar i börjar ta slut. 

Just nu myser vi bara i soffan, hela familjen. Så skönt att vi är lediga tillsammans & inga måsten. 

Kommentarer

  1. Skönt att ha lite oplanerad tid eller hur? Men det är jobbigt att flytta. Himla vacker blomsterkrans du visar!

    SvaraRadera
  2. Jag avundas dig inte flytten. När jag senast flyttade för 10 år sen så sa jag: Antingen flyttar vi igen inom 3 år eller inte alls för jag orkar inte med det här

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bli spännande att flytta till större och lite lyxigare lägenhet

      Radera
  3. låter väldigt mycket som lagom. lite kul att flytta är det väl i alla fall. säger hon som ryser vid blotta tanken på att packa ihop huset och att behöva ta ställning till vad som ska med i flytten och vad som ska kastas.

    SvaraRadera
  4. Ska bli spännande att flytta till större och lite lyxigare lägenhet

    SvaraRadera
  5. Bra tid att flytta såhär på sommaren! Jag har ofta lyckats flytta i värsta vintermånaderna med eländiga transportproblem som följd. Hoppas ni ska trivas i nya hemmet! Och så skönt när själva flytten är över

    SvaraRadera
  6. Tack 🩷 Vi önskar vi kunde flytta in nu men får vänta en månad till

    SvaraRadera

Skicka en kommentar