Mysig eftermiddag och ny kompis

Efter jobb och skola gav vi oss i väg till Växjö. Skulle göra några ärenden. 

I första butiken fann vi två fina lyktor som vi använde direkt när vi kom hem. Vi fann även lite saker till Tyra, julsaker. 

I den andra butiken fann vi en jättebra jacka - en reflexjacka.
Den är perfekt nu när mörkret faller och kylan kommer. 
I går fuskade vi oxå, vi åt på McDonalds med farmor. 

I dag var jag hos arbetsterapeut och fick en ny kompis. Har artros/karpaltunnelsyndrom i höger hand, så denna skena ska jag ha tills vidare. 

Den hjälper redan och det känns bra med denna. Ovant men ändå bra stöd för handen, jag tror att detta kan bli bra ändå. 

Jag kan jobba på som vanligt även om jag ska tänka på att inte anstränga handen så mycket. Jag ska ha skenan även på kvällen/natten. 

Vi får se hur det går att jobba i morgon, tror det går bra. Ska bara komma på knepet att jobba med skenan. 

Kommentarer

Populära inlägg