Sammanfattning av veckan

Veckans focus: Jobbade lite extra pÃ¥ tisdagen. Jobbar även i morgon. 
Veckans Kultur: SÃ¥g pÃ¥ dokumentärer om gängkriminalitet i gÃ¥r. 
Veckans Socialt: Ska pÃ¥ tjejträff pÃ¥ fredag (i morgon kväll) 
Veckans Trevligheter och avkoppling: En hel dag i Kalmar pÃ¥ lördag och fira mannen som fyller Ã¥r. 


Lite jobb denna vecka men dÃ¥ har jag hunnit med en del här hemma oxÃ¥. Jag har lagt upp en hel del pÃ¥ Vinted, där säljer vi av med saker som vi inte behöver mer. 
Har bäddat rent i sängen, tvättat upp en hel del kläder, handdukar och sängkläder. 

I dag ska jag plocka upp lego i vardagsrummet, leksaker ska in pÃ¥ Tyras rum igen. Ska lÃ¥ta dammsugaren fÃ¥ jobba lite i dag. 

I morgon ska jag jobba lite, sen pÃ¥ tjejträff. Det var ett väldigt bra tag sedan det skedde, ska bli kul och träffa alla igen. Blir inte för sent dock. 


PÃ¥ lördag ska vi till Kalmar för att umgÃ¥s, gÃ¥ i affärer och fira min älskade man som fyller Ã¥r. Vi bestämde att vi ska äta ut tillsammans. Svärmor ska följa med, fÃ¥r se om svärfar oxÃ¥ följer med. 

PÃ¥ söndag ska vi göra nÃ¥got annat, vad kan jag inte säga än. Men det är spännande iallafall, en del av vÃ¥r framtid. 

Vädet i helgen?! Äntligen kommer värmen, hoppas, hoppas att den är här för att stanna! Nu kommer ju Maj mÃ¥nad och det är ju en del av sommarmÃ¥naderna. 


(alla bilder frÃ¥n Printest) 

Kommentarer