Hösten

Jag börjar känna mig bättre även om jag har ont i halsen och är lite snorig dock är det mannens tur att vara sjuk. 

Tyra har klarat sig och mår bra, hennes energi skulle man ha just nu. 

Tror att hösten är på väg oxå Löven börjar falla från träden, vinden blåser lite kallare vindar, man känner i luften att snart, väldigt snart kommer hösten. 

Jag älskar hösten! Vi använder väldigt mycket ljus på hösten/vinten, vi har ljus lite varstans i lägenheten. Det är så mysigt. Tror att det blir ännu mysigare i nya lägenheten 

Har redan köpt in ljung och placerat ut på altanen, kommer säkert köpa in fler. 

I dag kommer jag tex laga till höstgryta, älskar att göra olika grytor och soppor till hösten. Såklart använder jag svamp oxå men inte i dag då Tyra inte gillar det. 

Kommentarer

Populära inlägg