Äntligen fredag

Fredagsfrågorna är på paus denna vecka. Återkommer nästa vecka. 

Precis ätit frulle efter att ha varit och lämna Tyra på dagis. Njöt av det vackra vädret och solen, hoppas att det håller i sig nu. 

Ska jobba kväll 15-18, sen ska jag hem och fixa mig innan jag går på tjejkväll. Det är ju bara några dagar kvar innan vänninan flyttar till en annan stad, i ett annat län i Sverige. Så kände lite att detta blir som ett "på återseende" kväll med henne. 

I morgon fyller min älskade man år. Inte jämt men vi ska fira ändå med svärföräldrarna, kanske någon/några vänner. 

Jag funderar på om man ska grilla på kvällen i morgon, bjuda på grillat, sallad och potatisgratäng. Det är ju aldrig fel men nja vi får se. 

Vi ska iallafall åka till Kalmar i morgon och njuta av det fina vädret, sällskapet och strosa i butiker. Kvalitetstid med familjen hela dagen! 

Just nu andas jag lite innan jag påbörjar alla måsten här hemma 
När jag väl sätter igång går det fort iallafall! 

Kommentarer