Slött

I dag är det slött, den enda som har energi till tusen är Tyra. Både jag och mannen är sega, trötta. Misstänker att pollen slår ut oss lite även att det är så jefla varmt i sovrummet om nätterna. 

Det är dock helt underbart ute, blåsigt men så skönt att värmen har kommit. 

Sommarbyxorna åkte på i morse och den somriga rutinen - raka benen - jag rakar ju inte på vinterhalvåret, varför skulle jag?! 

Jag är så glad att jag har solglasögon med styrka, solens strålar gör så ont i ögonen. Jag glömmer ibland att byta glasögon när jag går in i butiker men men det fungerar ändå. 

Vi har det bra under taket på vår uteplats, det blir inte för varmt och inte för kallt utan precis lagom. 
Är dock inte överens med våra kuddar på våra utemöbler, dom ska egentligen vara till pallmöbler. Nu åker dom omkring och är lite huller och buller. 

Dom duger så länge och man sitter ändå ganska bra. 

Kommentarer