Alla är vackra

Ifall du behövde bli påmind, 
Om du ser en liten tjej i bikini, sköt dig själv.

Om du ser en stor tjej med crop top, sköt dig själv.
Om du ser en tjej som inte bär behå, sköt dig själv.

Om en tjej i någon storlek inte passar din definition av vacker eller sexig för att hon är för "mager" eller för "fet"

Håll dina giftiga och oförskämda kommentarer för dig själv.

Du har inte rätt att få någon att känna sig mindre för att vara en viss storlek.

Sköt dig bara.

Varje kropp, oavsett form eller storlek, är vacker och bör älskas. 

Älska dina kurvor, de berättar historien om din unika resa, verklig skönhet handlar inte om din klänningsstorlek, det handlar om storleken på ditt hjärta.

Allas resa är olika, försök inte passa in i andras skor. Varje kroppsstorlek är vacker! 

Det finns ingen anledning att må dåligt över sina kurvor, ju fler kurvor du har, desto bättre. 
Självförtroende ser bra ut på alla kroppar, jag är vacker för att jag är mig själv utan ursäkt.

Jag skäms inte för min kropp utan jag är stolt över den kvinna jag har blivit! Jag kommer inte att be om ursäkt för mina kurvor – de är här för att stanna. 

Tjejer av alla slag kan vara vackra; från den tunna, stora, korta, mycket höga, ebenholts till porslinsklädda. Skönhet finns i alla former och storlekar, precis som en smal tjej har en knubbig tjej all rätt att känna sig trygg och glad över sig själv!

Kommentarer