Livet är numer helt underbart!

Från att jag var tre år tills jag var ca 36 år har livet varit som en enorm berg & dalbana. Livet var fullt med kaos i olika former & jag mådde nog inte så jefla bra ändå. 

En rädsla av att bli övergiven fanns inom mig & jag sökte mig till fel personer i livet, inte på fel sida av lagen men ändå fel personer just för mig. 

Tänk att en kryssning skulle förändra mitt liv till det bättre! En kryssning som vände mitt liv upp & ner.  

Nör jag var 36 träffade jag mannen i mitt liv - min man - flyttade ner till Småland från Östergötland, förlovade oss snabbt. Vi blev gravida när jag bar 38 & alla barnen, mannen var överlyckliga!

I år firar vi nio! år tillsammans, tänk vad tiden går fort när man har roligt. Vi har tjafsat, haft starka åsiktet som andra par men vi aldrig bråkat ordentligt. 
I år firar vi även fem år som gifta. 

Jag har en underbar familj, barnbarn & släktingar som står min nära. Har ett toppenjobb som jag stormtrivs på, underbara kollegor & bra sammanhållning. Vi flyttar till en "lyx"lägenhet snart. 

Ja, livet är faktiskt helt jefla underbart helt enkelt!! 


Kommentarer

Populära inlägg