Olika val


Ett litet roligare inlägg med en massa frågor & val så man får lära känna mig lite bättre 🩷. 

Godis / Glass
Smink / Utan smink
Sommar / Vinter
Dansa / Sjunga
Julafton / Födelsedag
Förhållande / Singel
Blå / Rosa
Bok / Tidning
Kjol / Klänning
Levande ljus / Lampor
Tjäna pengar / Få pengar
Hund / Katt
Jordgubbar / Hallon
Vatten / Läsk
Armband / Halsband
Pool / Havet
Instagram / Facebook
Dag / Natt
Borste / Kam
Blogg / Vlogg
/ Jogga
Choklad / Vanilj
Surt / Salt
Gurka / Tomat
Jeans / Mjukisbyxor
Film hemma / Bio
Mascara / Ögonskugga
Sneakers / Klackar
Ljus choklad / mörk choklad
Spontan / Icke spontan
Landet / Storstad
Dusch / Badkar
Altan / Balkong
Sola / Bada
Hotell / Tälta
Morgonmänniska / Nattmänniska
(De mörka är mina svar 🙂)
Vissa svar är är båda mörka, det är för att jag inte kunde välja mellan de två svaren. 

Ditt namn? Ingrid Maria Jeanette Nettan Sainio 
När fyller du år? 800316
Några utsmyckningar på din kropp? Jag har hål i öronen men inget mer..än. 
Vilken årstid är bäst? Älskar sommaren! 
Vad tycker du mest om hos dig själv? Ärligheten, kämparglöden jag fått under åren. 
Vad är du bra på? Att vara mig själv. 
Vem älskar du mest på denna jord? Min familj, nära & kära. 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med min man & vi samsover än så länge med vår skrutta. 
Hur ser du dig själv om 10 år? 
Jag har tagit körkort, bor kvar i vår fina lägenhet med familjen, jobbar på cafet. Blivit mer aktiv i det sociala livet med vänner. 

Var bor du? I Kosta, mitt i glasriket 
Vad är du på för humör just nu? Bra humör, lite seg/trött 
Hur länge har du bloggat? I många år, tror det är sen 2013
Vilket land skulle du vilja besöka? Det är många länder men är tex nyfiken på irland, Nya Zeeland 
Vad gör dig lugn? Kramar från familjen 
Vad gör dig glad? Att umgås med nära & kära. 
Vad gör dig mest rädd just nu? Detta jefla "krig" som pågår i Sverige, ibland kommer det nära & då kan det bli lite jobbigt. 
Vilket är ditt roligaste barndomsminne? Jag var 3-4 år & hade klättrat upp på en stege, vägrade klättra ner när pappa skulle hämta ner mig. Stod & skrek mig hes, tillslut kom jag ner. 
Om du fick vara del av en tv-familj – vilken skulle du välja? Morden i Sandhamn - tänk att både bo i skärgården & få lösa mord med Nora Linde. 





Kommentarer

Populära inlägg