Sammanfattning av veckan.

Sammanfattning av förra veckan kommer här. 

Måndag: Jag jobbade & Tyra var på dagis. Efter jobb & dagis var vi hemma & tog det lugnt. 
Tisdag: Jobbade, Tyra på dagis. Var i Skruv & skrev på kontraktet, efter det så åkte vi en tur i safariparken. 
Onsdag: Ledig. Tyra hoppas ut från Grodan, men det är inte sista dagen för henne utan den är nästa vecka. Passade på att tvätta & se serier. 
Torsdag: Jobbdag & dagis för Tyra bus, i dag hälsade hon på frita en stund. 
Fredag: Tar det lugnt & bara är med Tyra hemma, packar mer i säckar & kartonger då flytten kommer närmare. 
Lördag: Jag jobbar, Tyra är med pappa & myser. På kvällen tog vi det bara lugnt. 
Söndag: Tog det lugnt, packade lite innan vi var hos svärföräldrarna & åt middag. På kvällen var vi & tittade på sonen när han spelade fotboll. 

Denna vecka jobbar jag tre dagar, sen är jag ledig. På tisdag är det sommarfest med jobbet, blir dock inte sent då jag ska jobba dagen efter. 

Midsommarveckan! Vi ska fira med svärföräldrarna, äta lite gott, spela kubb kanske. Vi kanske går förbi folkets hus med, se på deras firande.

Kommentarer

Populära inlägg