Tillbaks


Tillbaka till jobbet igår, kändes bra även om det var mycket att göra! Är glad att jag har ett toppenjobb att gå till och lika bra kollegor. 

Livet är en gåva och det erbjuder oss möjligheter varje dag att lära oss, växa och vara tacksamma.

Jag älskar att jobba även om jag börjar känna av att kroppen inte riktigt hänger med, iallafall ryggen. 

Jag kan inte riktigt böja mig ordentligt utan att det stramar i ryggen, jag kan inte lyfta tungt utan att det gör ont. 

Men ändå kämpar jag på och gör mitt bästa, jag vet ju att jag kan lindra mina problem på ett bra sätt. 

Nu kommer jag jobba i några dagar innan jag är ledig igen. 
Jag är bara ledig då dagis är stängd och vi har inte ngn barnvakt till barnen. 

Veckan efter min ledighet är min andra semestervecka. Då ska jag nog ägna mig åt nya lägenheten och kanske någon dags tur någonstans tillsammans med barnen. 

Vi kommer inte åka upp till Norrköping, vad jag vet iallafall. Vi lägger nog energin på att packa upp från kartongerna istället. 

Kommentarer

Populära inlägg