Sommaren

Sommaren är inte över än men vill ändå diskutera vad som hänt denna sommaren för oss. 

Juni:  Jag jobbade nästan hela månaden, firade midsommar med nära och kära. I slutet av månaden hade jag en vecka semester med familjen som spenderades i Norrköping. 

Juli: Första veckan i denna månad var vi i Norrköping. Har haft en vecka semester till och då har vi flyttat till en bättre lägenhet. Vi har gjort dagsutflykter till tex barnens gård och the dinosaur world, Tyra älskade att besöka båda platserna. Mannen och Tyra har haft semester tillsammans medans jag har jobbat. 

Vi firade vår bröllopsdag genom att gå ut och äta på glasbaren med Tyra. Det var så mysigt. 

Augusti: Denna månad jobbar jag när mannen och Tyra har semester, dock har jag en minisemester med familjen och åker till Norrköping (nu). Denna månad börjar Tyra F-klass! dett tycker hon ska bli spännande så även jag. 



Kommentarer

Populära inlägg