På't igen då

Är så trött på min kropp. Missförstå mig rätt, jag älskar mig för den jag är men jag är trött på alla jefla krämpor som smyger på en när man minst anar det. 

Dock borde jag vara van att få denna jefla åkomma varje höst då jag har haft det väldigt mycket när jag var liten. 

Jefla urinvägsinfektion!

Har nyligen ätit en kur med antibiotika för just urinvägsinfektion men ja nä men då har jag fått det igen då! 

Det svider, gör ont när jag går och magen svullnar upp som bara den. Hela kroppen påverkas, både fysiskt och psykiskt. 

Blir att ringa vårdcentralen så fort jag kan om jag inte kan lösa vård på annat sätt. 

Dessutom bråkar halsen och huvudet lr ja huvudvärk. Orkar inte vara sjuk nu men man väljer ju inte det själv tyvärr! Är man sjuk så är man. 

Hälsan går före det mesta oavsett om man gillar det lr inte. I den branschen jag jobbar i kan man inte stå och vara förkyld (helst) bland kunderna lr liknande. 

Jag hoppas just nu att jag kan få rätt hjälp nu så jag kan jobba igen utan värk 

Kommentarer

Populära inlägg