Sommardagar, simskola och familjetid
Nu känns det verkligen som att sommarvärmen är här för att stanna. Det är så skönt ute och man vill bara vara utomhus hela dagarna. Tyvärr tycker inte min kropp om att sitta i solen lika länge som jag skulle vilja. Lite mer färg på kroppen hade ju inte varit fel, men man får lyssna på kroppen och njuta av sommaren på andra sätt.
I dag börjar Tyras simskola, som kommer att pågå nästan hela sommaren. Hon älskar att vara där och hon älskar att bada, men att doppa huvudet är fortfarande inte hennes favorit. Det ska bli spännande att se hur det går i år och om hon vågar lite mer efter hand.
Inför sommaren har hon fått nya badkläder, men vi får se om de används eller om hennes gamla favoritbaddräkt får hänga med även i år. Barn brukar ju ha sina favoriter.
I dag har vi inga stora planer, utan vi ska bara njuta av sommaren tillsammans. Ta vara på värmen, umgås och skapa fina sommarminnen.




Kommentarer
Skicka en kommentar